Neophos on osa Finish- brändiä, joka on maailmanlaajuinen johtaja ja jolla on pitkä historia edelläkävijänä.
Finish -tuotemerkin perusti amerikkalainen Economics Laboratory -yritys vuonna 1953 ja se hankittiin vuonna 1987. 1950-luvun alussa posliiniastioiden lisääntyvä käyttö aiheutti useita ongelmia. Kahvitahrat ja muut sitkeät tahrat olivat laajalle levinneitä ongelmia, joten juuri oikealle tuotteelle oli valtavat mahdollisuudet. Eco-Lab analysoi maitoteollisuuden tarpeiden tutkimuksen tuloksia ja toi markkinoille kaksi tuotetta, joista tulivat ratkaisevat tekijät ruokamarkkinoilla: Electrasol ja uuden tehokkaan tuotteen - Finish.
Finish -astianpesuaine
Nykyään Finish on maailman suurin nestemäisten astianpesutuotteiden brändi. Ne tunnetaan parhaiten astianpesunesteeen ansiosta, joka antaa mukavan ja kiiltävän tuloksen ja samalla hoitaa astianpesukoneen sisäosia. Neophos- ja Finish -tuotteita suosittelee useampi astianpesukoneiden valmistaja kuin mikään muuta astianpesutuotteiden tuotemerkkiä.
Finish pyrkii jatkuvasti parantamaan, vaikka ne ovat jo useimpien astianpesukoneiden valmistajien suosittelema brändi. Finishille on tärkeä asiakkaiden tyydyttäminen. Tavoitteena on varmistaa, että suomalaiset saavat puhtaimmat astiat.
Finish Neophos
Neophos ja Finish julkaisivat ensimmäisinä biologisen astianpesujauheen vuonna 1969 ja ensimmäiset kaksikerroksiset astianpesutabletit vuonna 1995, punaisen Powerballin vuonna 1999 ja kolmikammioiset astianpesukapselit 2000-luvulla. Finish on siis ollut trendin edelläkävijä markkinoilla koko yrityksen elinaikanaan, ja on selvää, että he tietävät mitä he puhuvat.
Tuotemerkkiä myydään nyt yli 40 maassa ympäri maailmaa, myös täällä. Meillä on muun muassa astianpesukapseleita, astianpesunesteitä ja huuhteluaineita. Astianpesuainetta on saatavilla eri muodoissa ja tuoksuissa. Lisäksi meillä on eri kokoja riippuen siitä, kuinka paljon tarvitset. Perheessä astianpesukone toimii useammin kuin yhden henkilön kodissa.