Jäsenyyden etuja:

Kaikki jäsenhintaan

Edut, jotka kasvavat

Ilmainen toimitus

Helppo pääsy uutuuksiin

Jäsenyyden etuja:

Kaikki jäsenhintaan

Edut, jotka kasvavat

Ilmainen toimitus

Helppo pääsy uutuuksiin

Asiakaspalvelu

Kysymyksiä tai tarvitsetko apua? Aloita chat ja saat vastauksen heti. 24/7!

Saamme tällä hetkellä poikkeuksellisen paljon yhteydenottoja. Vastaamme kaikkiin yhteydenottoihin siinä järjestyksessä kuin ne vastaanotetaan. Jotta voimme auttaa sinua mahdollisimman nopeasti, suosittelemme, ettet lähetä uutta yhteydenottoa samaan asiaan liittyen, sillä se voi siirtää yhteydenottosi kauemmaksi jonossa. Teemme kovasti töitä palataksemme sinulle mahdollisimman pian ja kiitämme sinua kärsivällisyydestäsi.
Ehkä löydät jo nyt vastauksen UKK-osiostamme alta:

Usein Kysytyt Kysymykset

Toimitus

Jäsenyys

Ottaa yhteyttä

Tilaus ja maksu

Jäsenedut

Tietoa Luxplus

Palautus ja reklamaatio

Usein Kysytyt Kysymykset

Luxplus on ainutlaatuinen jäsenklubi, joka antaa sinulle mahdollisuuden säästää kaikessa eksklusiivisista tuotemerkeistä päivittäistuotteisiin.

Jäsenenä saat käyttöösi erikoistarjouksia, jäsenyystasoja ja kasvavia etuja sekä mahdollisuuden ostaa kaikkia suosikkimerkkejäsi yhdestä paikasta.

Tarkat edut riippuvat jäsenyyden tasosta. Lue lisää kohdasta "Jäsenetuni" .

Luxplus on ainutlaatuinen jäsenklubi. Jäsenyys koostuu eri tasoista, joiden edut kasvavat ylöspäin siirryttäessä.
Beauty Sampler: Kaikki aloittavat 14 päivän ilmaisella kokeilujaksolla nimeltä Beauty Sampler, joka sisältää ilmaisen toimituksen ensimmäisellä ostokerralla, ansaitset 1% BeautyCash pisteitä tilauksistasi ja pisteet ansaitset kaksinkertaisena yli €45 ostoksista sekä pääsyn ajastettuihin tilauksiin. BeautyCash pisteet on lukittu, kunnes saavutat tason Beauty babe.
Taso 1 - Beauty Babe: Jäsenet ansaitsevat 1% BeautyCash pisteitä tilauksistasi ja saavat edelleen kaksinkertaisena yli €45 ostoksista. Ilmainen toimitus sisältyy kaikkiin tilauksiin, sekä 5% alennus valitsemastasi tuotemerkistä. Jäsenet saavat myös pääsyn eksklusiivisiin tuotteisiin, erikoistarjouksiin ja sisältöön sekä mahdollisuuden osallistua suositteluohjelmaan ja aikataulutettuihin tilauksiin.
Taso 2 - Beautista: Beautista jäsenenä ansaitset nyt 2% BeautyCash pisteitä tilauksistasi, ja brändialennuksesi nousee 10%:iin! Kaikki Beauty Baben edut säilyvät, joten saat jatkossakin nauttia ilmaisesta toimituksesta, kaksinkertaisesta BonusCash pisteistä ja pääsystä eksklusiivisiin tarjouksiin.
Taso 3 - Beauty Bestie: Ansaitset nyt 3% BeautyCash pisteitä tilauksistasi, ja brändialennuksesi nousee 15%:iin! Nautit edelleen kaikista edellisistä eduista.
Taso 4 - Beauty Boss: Nyt ansaitset 4% BeautyCash pisteitä jokaisesta tilauksesta ja 20% alennuksen suosikkimerkistäsi. Kaikki muut upeat edut säilyvät.

Voit seurata ja seurata tilauksiasi tilausyhteenvedossa täällä.

Posti lähettää automaattisesti sähköpostin, kun pakettisi on valmis noudettavaksi. Jos olet antanut matkapuhelinnumerosi oikein tilauksen yhteydessä, saat myös tiedon tekstiviestillä. Budbee lähettää tiedon ainoastaan puhelinnumeron perusteella. Tilausvahvistuksessa näet tilauksen numeron/Track & Trace numeron. Huomaathan, että voi kestää jopa 24 tuntia tilauksen tekemisen jälkeen ennen kuin tilauksesi rekisteröidään kuljetusliikkeessä ja näet tilauksen tiedot.

Voit peruuttaa jäsenyytesi täällä.

Jos et enää halua olla Luxplusin jäsen, kirjaudu sisään osoitteessa www.luxplus.fi  sähköpostiosoitteella ja salasanalla ja kohdasta OMA LUXPLUS - PROFIILINI - PERU JÄSENYYS - PERUUTA JÄSENYYS - Vahvista peruutus painamalla uudelleen PERUUTA JÄSENYYS ja tämän jälkeen valitse syy ja paina JATKA ja vahvista painamalla PERUUTA JÄSENYYS. Tämän jälkeen saat sähköpostiin peruutuksesta vahvistuksen. Jäsenyys on teknisistä syistä lukittuna ensimmäiset 24 tuntia jäseneksi liittymisen jälkeen. Ensimmäisen 24 tunnin kuluttua voit kuitenkin peruuttaa jäsenyyden milloin tahansa. Huomaathan, että jos sinulla on tilaus kesken, jäsenyyttä ei voi peruuttaa ennen kuin se on käsitelty ja lähetetty. Tämä tapahtuu yleensä 24 tunnin sisällä. Yritä uudelleen, kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme. Et voi irtisanoa jäsenyyttäsi kieltäytymällä tai peruuttamalla jäsenmaksua. Maksamattomien ja/tai erääntyneiden laskujen tapauksessa Luxplus pidättää oikeuden käyttää takaisinperimiseen liikekumppaneita (eli perintätoimistoja).

Luxplus on verkkokauppa, joka tarjoaa suuria alennuksia tuhansille tuotteille. Voit liittyä jäseneksi, jolloin voit ostaa tuotteitamme jäsenhinnalla, tai voit ostaa tuotteitamme ilman jäsenyyttä normaalihinnoilla. 

Jäsenyys on ilmainen ensimmäiset 14 päivää. Tämän kokeilujakson aikana voit tutustua laajaan tuotevalikoimaamme ja kokea jäsenyyden edut ilman maksuja. Tämän jakson jälkeen jäsenmaksu on 9,95 euroa kuukaudessa. 

Luxplusissa voit maksaa tilauksesi Klarna maksa myöhemmin maksupalvelulla. Jos tämä maksutapa valitaan ja kun jäsenyys uusiutuu saat Klarnalta laskun jäsenmaksusta. Lasku lähetetään sinulle noin 30 päivän kuluttua sen muodostumisen jälkeen. Tämä tarkoittaa, että saatat saada laskun jäsenyytesi peruuttamisen jälkeen. Lasku muodostuu aina jäsenkauden uusimisen yhteydessä. Jos olet saanut uuden laskun jäsenyytesi peruuttamisen jälkeen, tämä on useimmissa tapauksissa lasku edellisestä jäsenkaudesta, joka uusittiin ennen jäsenyyden peruuttamista.

Jos olet epävarma siitä, mitä jäsenkautta lasku koskee, voit aina lähettää laskun PDF-muodossa asiakaspalveluumme.

Ei, Luxplus jäsenyytesi peruuttaminen ei maksa sinulle mitään. Jos olet kuitenkin saanut laskun, se tarkoittaa, että olet käyttänyt ulkopuolista yritystä jäsenyyden irtisanomiseen.

Luxplus EI tee yhteistyötä ulkoisten palveluiden kanssa, jotka tarjoavat jäsenyyksien peruutuspalveluita - esim. bymetis.fi ja xpendy.com tms. Käyttämällä ulkoista palvelua jäsenyytesi peruuttamiseen, altistut maksamaan maksun kyseiselle palvelulle.

Jos haluat peruuttaa jäsenyytesi, se onnistuu helposti ja ilmaiseksi seuraamalla tätä linkkiä.

Hyväksymällä Luxplus.fi-sivustolla voimassa olevat jäsenehdot suostut siihen, että Luxplus.fi (Luxplus ApS) veloittaa jatkuvan jäsenmaksun siihen asti, kunnes jäsenyys peruutetaan. Jäsenyyden 14 ensimmäistä päivää ovat maksuttomia, minkä jälkeen jäsenyys muuttuu maksulliseksi 9,95 €/kk jäsenyydeksi. Tehtyäsi ensimmäisen tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostitse sähköisen vahvistuksen, joka sisältää tietoa jäsenyydestäsi. Tämän jälkeen löydät kuukausittaiset tiedot jäsenyydestä kohdasta “PROFIILINI” kun olet kirjautunut Luxplus tilillesi.
Rekisteröitymällä Luxplus.fi-sivustolle sitoudut jäsenyyteen siitä hetkestä alkaen, jolloin teet ensimmäisen ostoksen jäsenhintaan. Valitsemalla jäsenhinnan normaalihinnan sijaan hyväksyt myös jäseneksi liittymisen. Luxplus.fi-sivuston jäsenenä sinun on maksettava jäsenmaksu kokonaisuudessaan siihen saakka kunnes peruutat jäsenyyden Luxplus-tilisi kautta.
Luxplus-verkkokaupassa sinulla on lain takaama 14 päivän oikeus peruuttaa jäsenyytesi. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että peruutusaika loppuu 14 päivän kuluessa sopimuksen solmimisesta. Jäsenyyden tilaus alkaa silloin, kun teet Luxplus.fi-sivustolla ostoksen jäsenhintaan. Peruutusoikeus alkaa siitä päivästä, kun sopimus on solmittu, ei siis maksullisen jäsenkauden ensimmäisestä päivästä. Olet velvollinen maksamaan eduista, jotka sinulla on ollut aktiivisena jäsenenä. Tämä lasketaan suhteellisesti sen ajanjakson perusteella, jonka Luxplus on tarjonnut jäsenetuja. Vastuullasi on todistaa, että olet hyödyntänyt peruutusoikeutesi. Et voi irtisanoa jäsenyyttäsi hylkäämällä tai peruuttamalla jäsenmaksua. Luxplus pidättää oikeuden hyödyntää yhteistyökumppaneita (perintätoimistoja) erääntyneiden laskujen perintään. Kaikki maksut Luxplus.fi-sivustolla suoritetaan debit- tai luottokortilla (VISA, VISA Debit, VISA Electron, Mastercard ja Maestro), tai Klarnalla. Luxplus ApS kattaa maksuista aiheutuvat kustannukset ja nämä sisältyvät tuotteiden ja jäsenyyden lopulliseen hintaan.
Voit lukea tarkemmin jäsenyydestä täältä: https://www.luxplus.fi/sivuston-jasenyys

Luxplus.fi hinnat ovat päivähintoja, ja pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin ja tietoihin sivustolla milloin tahansa ilman erillistä ilmoitusta. 

Sekä sivuston tiedot, että hintatiedot tarkistetaan välttääksemme virheitä. Pyrimme siihen, että annamme aina mahdollisimman tarkkoja tietoja sivustolla. Luxplus.fi ei ole vastuussa vahingoista, kustannuksista tai menetyksistä johtuen tällä verkkosivustolla olevasta epätäydellisestä tai virheellisestä tiedosta. 

Kaikki tuotteet tilataan suoraan suurimmilta toimittajilta EU:ssa. Tästä johtuen joidenkin tuotteiden ulkonäkö voi vaihdella, tuotetiedot voi olla eri kielellä tai pakkauksen ulkonäkö ja/tai väri voi olla erilainen.

 

Toimitus

Voit seurata ja seurata tilauksiasi tilausyhteenvedossa täällä.

Lähetysvahvistuksen sisältävästä sähköpostista löydät seurantalinkin. Linkki vie sinut suoraan jakelijan sivulle, joka sisältää tiedot toimituksestasi.

Seurannan päivittyminen voi kestää jopa 24 tuntia (ma-pe) lähetysvahvistuksen vastaanottamisesta. Toimitamme Tanskasta ja esimerkiksi Posti näyttää tiedot valitettavasti vain jo Suomeen saapuneista lähetyksistä.

Sivustolla luxplus.fi tehdyt tilaukset toimittaa Posti, GLS ja Budbee. Luxplus jäsenille toimitus Postin noutopisteisiin on maksuton. Postin kotiinkuljetus 5,95€. Kotiinkuljetus tilauksiin yli 100 eur on maksuton. 

Luxplus jäsenille toimitus GLS noutopisteisiin 12,95 eur. Kotiinkuljetus 12,95 eur. GLS toimitus tilauksiin yli 100 eur on maksuton.

Toimitus Budbee noutopisteisiin 4,95 eur. Kotiinkuljetus 6,95€. Budbee toimitus tilauksiin yli 100 eur on maksuton.

Ilman jäsenyyttä toimituskulut Postin noutopisteisiin 5,95€ ja kotiinkuljetus 12,95€. Budbee toimituskulut 5,95€ noutopisteisiin ja kotiinkuljetus 12,95€. GLS noutopiste ja kotiinkuljetus 12,95 eur.

Tilaukset toimitetaan normaalisti 3–6 arkipäivässä. Valitettavasti joskus toimituksessa voi valitettavasti myös olla eri syistä johtuvia viivästyksiä.

Jäsenyys

Luxplus on jäsenklubi, josta saat kauneus-, hyvinvointi- ja arkipäivän tuotteita verkkokaupan edullisimpaan hintaan. Kuukausimaksulla saat käyttöösi ainutlaatuisia jäsenhintoja ja kasvavia etuja kuukausittain.

Etusi riippuvat jäsenyystasostasi. Voit lukea lisää kohdasta "Jäsenetuni" .

Luodaksesi jäsenyyden, sinun tarvitsee vain tehdä ensimmäinen tilauksesi jäsenhintaan. Sen jälkeen luot tilin ja liityt jäseneksi.

Suuria säästöjä ympäri vuoden
Nauti jäsenhinnoista, jotka tuntuvat alennusmyynneiltä – joka ikinen päivä.

Yli 20 000 tuotetta
Kauneustuotteista hyvinvointiin ja kodin välttämättömyyksiin – kaikki jäsenhinnoilla.

Huippumerkit ja uudet trendit
Rakastetuista bestsellereistä huomisen suosikkeihin.

Ansaitse BeautyCashia
Saat jopa 4% takaisin jokaisesta tilauksesta ja voit käyttää sitä alennuksina seuraavalla kerralla.

Kanta-asiakaspalkinnot
Nauti jopa 20% ylimääräisestä alennuksesta suosikkimerkistäsi joka kuukausi.

Voit peruuttaa jäsenyytesi täällä .

Voit lopettaa jäsenyytesi milloin tahansa ottamalla meihin yhteyttä tai kirjautumalla Luxplus.fi-sivustolle ja napsauttamalla ”OMA PROFIILI ja PROFIILINI” sitten ”Peru jäsenyys” ja PERUUTA JÄSENYYS - Vahvista peruutus painamalla uudelleen PERUUTA JÄSENYYS ja tämän jälkeen valitse syy ja paina JATKA ja vahvista painamalla PERUUTA JÄSENYYS. Tämän jälkeen saat sähköpostiin peruutuksesta vahvistuksen.

Voit peruuttaa jäsenyytesi milloin tahansa 24 tunnin kuluttua. Jos peruutat 14 päivän kokeilujakson aikana, jäsenyytesi päättyy välittömästi.

Jäsenyyttä ei voi peruuttaa tilauksen käsittelyn aikana (yleensä 24 tunnin kuluessa); yritä uudelleen, kun tilaus on lähetetty.

Jos hyväksyt tarjouksen ja päätätä jatkaaa jäsenyyttäsi, jäsenyytesi taso pysyy samana, kunnes säännölliset maksut jatkuvat.

Jäsenyys maksaa vain 9,95 eur 30 päiväää – ja uutena jäsenenä saat ensimmäiset 14 päivää ilmaiseksi.


Tämä tarkoittaa, että voit kokeilla jäsenyyden etuja maksutta kahden ensimmäisen viikon ajan.


Ja mikä parasta: mitä pidempään olet jäsen, sitä enemmän etuja saat.

Kun olet kirjautunut sisään ja teet uuden tilauksen jäsenhintaan, tilaukseesi lisätään automaattisesti 9,95 eur jäsenmaksu.
Tämä kattaa yhden jäsenkauden, ja jäsenyytesi aktivoituu uudelleen heti, kun tilaus on suoritettu.

Jäsenyys on teknisistä syistä lukittuna ensimmäiset 24 tuntia jäseneksi liittymisen jälkeen. Ensimmäisen 24 tunnin kuluttua voit kuitenkin peruuttaa jäsenyyden. Tilaus päättyy tällöin maksetun jäsenkauden päättyessä.

Jos tilaus on kesken, jäsenyyttä ei voi peruuttaa ennen kuin se on lähetetty, yleensä tilaus lähetetään 24 tunnin kuluessa. Yritä uudelleen, kun tilauksesi on lähetetty.

Jos peruutat ilmaisen kokeilujakson aikana, jäsenyys päättyy välittömästi, eikä jäljellä olevaa kokeilujaksoa voi käyttää.

Kun rekisteröidyt Luxplusiin, sinun on vahvistettava, että olet yli 18-vuotias. Jos olet alle 18-vuotias, rekisteröityminen ja tilaus on vanhemman allekirjoitettava. Vanhempi voi aina irtisanoa sopimuksen, jos sen on tehnyt lapsi tai alle 18-vuotias henkilö.

Et voi käyttää tililläsi näkyvää "Säästösummaa". "Säästösumma" heijastaa summaa, jonka olet säästänyt Luxplus jäsenenä.

Voit käyttää tililläsi näkyvää BeautyCash pisteitä. Lue lisää tästä kohdasta "Mikä on BeautyCash?".

Kuukausimaksu veloitetaan 30 päivän välein jäsenyyden alkamispäivästä.

Voit myös löytää tarkan päivämäärän kirjautumalla tilillesi verkkosivuston kautta. Napsauta sitten "OMA PROFIILI ja kohdasta PROFIILINI" ja löydä päivämäärä kohdasta "Voimassa".

Jos et halua liittyä jäseneksi, voit ostaa normaalihinnalla.

Jos haluat tehdä ostoksia normaalihintaan ilman jäsenyyttä, noudata seuraavia ohjeita:

  • Valitse kaikki tuotteet, jotka haluat lisätä ostoskoriisi normaalihintaan.
  • Hylkää ilmainen toimitusvaihtoehto.
  • Jatka maksuprosessiin.
  • Luo asiakasprofiili tallentaaksesi tilauksesi ja tietosi, mikä helpottaa tulevia ostoksia.
  • Tarkista vielä kerran, ettet ole lisännyt jäsenyyttä ostoskoriisi.

Kun hyväksyt Luxplusin ehdot, saat 14 päivän ilmaisen kokeilujakson. Kokeilujakson jälkeen jäsenyys uusiutuu automaattisesti ja antamaltasi maksukortilta veloitetaan 9,95 eur 30 päivän välein. Jäsenyys jatkuu, kunnes peruutat sen.

Voit peruuttaa uutiskirjeiden tilauksen uutiskirjeen alareunassa olevasta linkistä "peruuta uutiskirjeen tilaus".

Jos olet Luxplusin jäsen, voit aina kirjautua sisään Luxplusin sivuston oikeasta yläkulmasta. Voit kirjautua sähköpostiosoitteellasi ja luomallasi salasanalla.
Jos et muista salasanaa, voit tilata uuden kohdasta Unohditko salasanasi? ja saat linkin sähköpostiin uuden salasanan luomiseen.

Jos sinulla on edelleen ongelmia kirjautumisessa, ota meihin yhteyttä, niin voimme auttaa sinua.

Jos maksoit Klarna maksa myöhemmin maksupalvelulla, jäsenyytesi uusiutuu automaattisesti, kunnes peruutat sen. Jäsenmaksun Klarna lähettää noin 30 päivää myöhemmin sen muodostumisesta. Tämä tarkoittaa, että saatat saada laskun myös peruutuksen jälkeen – tämä lasku kattaa yleensä jäsenkauden joka alkoi ennen peruutustasi.

Voit tarkistaa tilauspäivämäärän (laskun luomispäivämäärän) Klarna laskusta – se ei ole sama kuin eräpäivä.

Jos et ole varma, mitä jäsenkautta laskusi koskee, lähetä se PDF tiedostona asiakaspalveluumme. Voit ladata sen henkilökohtaiselta Klarna tililtäsi ja napauttamalla kolmea pistettä oikeassa yläkulmassa.

Ottaa yhteyttä

Voit halutessasi myös soittaa meille numeroon +358 9 42723455 – jolloin voit halutessasi jättää vastaajaan viestin ohjeiden mukaisesti ja soitamme sinulle takaisin mahdollisimman pian. Puhelin on avoinna tiistaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 10.00 -12.00.

Tilaus ja maksu

Valitettavasti ei. Tilaukseen annettua toimitusosoitetta ei voi muuttaa tilauksen tekemisen jälkeen, joten tarkista tilauksen tiedot ennen vahvistamista.

Kyllä, jos varastomme ei ole vielä aloittanut sen käsittelyä.
Siirry profiilissasi kohtaan Tilaukset ja paina tilauksen vieressä olevaa i painiketta ja sitten Peruuta tilaus.

Huomioithan, että tilauksen peruuttaminen sähköpostitse ei ole mahdollisia, ja jos teet uuden tilauksen ennen ensimmäisen käsittelyä, tilaukset voidaan yhdistää eikä niitä voi peruuttaa erikseen.

Tarkista ensin sähköpostin roskakori tms. Varmista, että sähköpostiosoitteesi on oikea, ja ota meihin yhteyttä, jos sähköpostiosoite tarvitsee muuttaa. Voit myös tarkastella kaikkia tilauksiasi milloin tahansa Luxplus tilisi Tilaukset kohdassa.

Valitettavasti ei - et voi lisätä tai poistaa tuotteita tilauksen tekemisen jälkeen. Jos haluat lisää tuotteita, sinun tulee tehdä uusi tilaus.

Hyväksymme maksut AltaPayn, Klarnan tai PayPalin kautta. Osoitteessa luxplus.fi voit maksaa VISA-, VISA Debit-, VISA Electron-, MasterCard- tai Maestro-korteilla.

Kaikki maksut ja korttimaksut sisällytetään tuotteen hinnoitteluun ja Luxplus ApS sääntelee niitä. Maksu veloitetaan tililtäsi, kun tilaus lähetetään luxplus.fi-sivustolta tai jäsenyytesi alkaessa. Tililtäsi ei vähennetä enempää kuin ostoksen yhteydessä hyväksytty summa.

Ei, kaikki tulli- ja tuontimaksut sisältyvät kokonaishintaan.

Olemme pahoillamme, jos tilauksesi tekemisessä ilmenee ongelmia.

Varmista ensin, että olet kirjautunut sisään, jos olet jo jäsen. Muuten järjestelmä saattaa ilmoittaa sähköpostiosoitteesi olevan käytössä. Jos tilaat puhelimella tai tabletilla tms. voit myös kokeilla tietokoneella. Jos ongelma jatkuu, ota meihin yhteyttä, jotta voimme ratkaista sen.

Jos et löydä laskuasi sähköpostistasi, voit aina ladata sen Luxplus tililtäsi.
Kirjaudu sisään oikeasta yläkulmasta, siirry kohtaan Tilaukset ja paina i painiketta ja paina LATAA LASKU .

Vierailijahinnalla saat erikoisalennuksen yhdestä valitusta tuotteesta – jäsenyyttä ei tarvita! Kaikki muut ostoskorissasi olevat tuotteet pysyvät normaalihintaisina.

Jos valitset Klarnan, voit maksaa sekä tilauksesi että jäsenyytesi nyt tai käyttää Klarna maksa myöhemmin -maksupalvelua. Tällä vaihtoehdolla Klarna hallinnoi maksua, ja saat korottoman laskun noin 30 päivää uusimisen jälkeen. Huomaathan, että saatat saada laskun jäsenyyden peruutuksen jälkeen, jos jäsenkausi uusittiin ennen peruutusta. Kaikki maksut suoritetaan suoraan Klarnalle.

Mitä jos en maksa ajoissa?
Jos maksua ei suoriteta 30 päivän kuluessa, Klarna voi periä myöhästymismaksuja tai käyttää perintätoimistoa. Katso lisätietoja Klarnan ehdoista.

Valitettavasti tämä ei ole mahdollista. Myymme tuotteitamme ainoastaan yksityishenkilöille, emme yrityksille tai jälleenmyyjille.

Jos tilauksesi onnistui, vahvistussähköpostin pitäisi saapua pian. Voit myös nähdä kaikki tilauksesi Luxplus-tililläsi kohdassa Tilaukset . Etkö saanut vahvistusta tai etkö löydä tilausta profiilistasi?
Ei hätää – ota meihin yhteyttä, niin hoidamme asian nopeasti!

Jos et saa tilausvahvistustasi 24 tunnin kuluessa, tarkista sähköpostin roskakori tms. ja muut sähköpostikansiosi. Varmista, että sähköpostiosoitteesi on oikein ja ota meihin yhteyttä, jos sähköposti tarvitsee muuttaa.


Jos et vieläkään ole saanut tilausvahvistusta, tilaus ei ehkä ole vielä mennyt läpi. Sinulta ei ole veloitettu maksua – katevaraus vapautetaan viiden arkipäivän kuluessa. Jos näin ei ole tapahtunut, ota meihin yhteyttä ja liitä mukaan varauksen kuvakaappaus.

Jäsenedut

Joka kuukausi voit valita laajasta valikoimasta upeita ja suosittuja tuotemerkkejä. Lisäämme säännöllisesti uusia jännittäviä vaihtoehtoja, joten löydät aina jotain uutta löydettävää. Saatavilla olevat tuotemerkit näkyvät suoraan tuotemerkkien alennuslistalla – valitse vain suosikkisi ja nauti lisäsäästöistäsi koko kuukauden ajan.

Kirjaudu sisään oikeasta yläkulmasta ja siirry kohtaan ”Oma Luxplus” → ”Jäsenetuni”.
Jäsensivullasi paina ”Merkki alennus” ja valitse haluamasi merkki.

Voit käyttää BeautyCash pisteitä tilauksesssasi lisäämällä ne ostoskoriisi ennen maksua.

Huom! BeautyCash pisteitä voi käyttää vain maksullisen jäsenyyden aikana, ei ilmaisen kokeilujakson aikana.

Voit valita tuotemerkin, jolloin saat ylimääräisen alennuksen kaikista kyseisen tuotemerkin tuotteista 30 päivän ajan. Saat alennuksen heti, kun olet valinnut tuotemerkin. Alennus riippuu siitä, kuinka kauan olet ollut jäsen.

Taso 1 – Beauty Babe: 5% alennus valitsemastasi merkistä.

Taso 2 – Beautista: 10% alennus valitsemastasi merkistä.

Taso 3 – Beauty Bestie: 15% alennus valitsemastasi merkistä.

Taso 4 – Beauty Boss: 20% alennus valitsemastasi merkistä.

Kun 30 päivää on kulunut, voit valita uuden merkin.

BeautyCash ei vanhene jäsenyytesi ollessa aktiivinen. Jäsenyytesi päättymisen jälkeen ne vanhenee 30 päivän kuluttua, mutta sitä voi edelleen käyttää, jos aktivoit jäsenyytesi uudelleen näiden päivien kuluessa. BeautyCash pisteitä ei voi vaihtaa rahaksi eikä siirtää toiselle jäsenelle.

Kirjaudu tilillesi ja siirry kohtaan JÄSENETUNI , niin löydät BeautyCash saldosi sieltä.

BeautyCash on palkinto, jonka ansaitset jäsenenä – jopa 4% tilauksestasi jäsenyystasostasi riippuen.
Yksi BonusCash vastaa yhtä euroa.
Voit käyttää BeautyCash alennusta seuraavasta tilauksestasi lisäämällä sen ostoskoriisi ennen maksua.

Huomaathan, että BeautyCashia voi käyttää vain maksullisen jäsenyyden aikana, ei ilmaisen kokeilujakson aikana.

Tietoa Luxplus

Meillä on tällä hetkellä yksi myymälä Roskildessä, Tanskassa, ja toivomme avaavamme lisää tulevaisuudessa.

Ostamme tuotteemme joiltakin EU:n suurimmilta ja vakiintuneimmilta toimittajilta.

Voimme taata 100% varmuudella, että kaikki meiltä ostamasi tuotteet ovat aitoja.



Työskentelemme jatkuvasti saadaksemme loppuunmyytyjä tuotteitamme takaisin varastoon. Valitettavasti voi joskus kestää muutaman viikon tai kuukauden ennen kuin tuotteet ovat taas varastossa, emmekä valitettavasti voi sanoa tarkalleen, milloin tietyt tuotteet ovat taas varastossa.

Kun olet kirjautunut sisään, voit napsauttaa "kello"-painiketta, jolloin saat automaattisesti sähköposti-ilmoituksen, kun tuotetta on taas varastossa.

Katso mitkä tuotteet ovat matkalla varastoon täältä: https://www.luxplus.fi/tilattu

Koska jäsenemme ansaitsevat sen! Jäsenemme maksavat kuukausimaksun saadakseen käyttöön useita etuja – mukaan lukien jäsenhinnat, joiden avulla saat helpommin haluamiasi asioita murehtimatta liikaa hinnasta.

Ostamme kaikki tuotteet suoraan eurooppalaisilta toimittajilta ja varastoimme ne omassa varastossamme. Näin vältämme välikäsiä ja pidämme hinnat mahdollisimman alhaisina tukkuostojen ja jakelijoiden kanssa tehtyjen erityissopimusten avulla.

Palautus ja reklamaatio

Luxplusilla sinulla on 30 päivän peruutusoikeus tuotteen vastaanottamispäivästä lukien. Ota meihin yhteyttä tämän ajan kuluessa ja liitä mukaan tilausnumerosi sekä vähintään kaksi valokuvaa, jotka osoittavat tuotteen sinetin olevan ehjä. Palautettujen tuotteiden on oltava avaamattomia ja vahingoittumattomia. Kun tilaus on hyväksytty, lähetämme sinulle palautusohjeet sähköpostitse. Olet vastuussa asianmukaisesta pakkaamisesta ja palautuslähetyksistä (maksuja ei hyvitetä). Summa palautetaan, kun olemme vastaanottaneet seurantatiedot.


Hyvityksesi käsitellään, kun palautuksesi on hyväksytty ja olet toimittanut palautuksen seurantanumeron. Summa hyvitetään aina samalla maksutavalla, jota käytit maksaessasi – esimerkiksi jos maksoit pankkikortilla, hyvitys maksetaan takaisin kyseiselle kortille/tilille.

Luxplus ApS:lla sinulla on 24 kuukauden takuu toimituspäivästä lukien, kunhan vika ei johdu väärinkäytöstä tai väärinkäytöstä aiheutuneesta vauriosta. Normaali kuluminen ei ole vika edes takuuaikana, eikä rajoitetun säilyvyyden omaavia tuotteita pidetä takuun piirissä.

Huomaathan, että emme tarjoa tyytyväisyystakuuta. Reklamaatiota ei hyväksytä, jos et yksinkertaisesti pidä tuotteesta, ihoreaktiot lueteltuihin ainesosiin tai jos tuotteessa ei ole vikaa.

Reklamaation tekemiseksi ota meihin yhteyttä ja liitä mukaan tilauksen numero sekä vähintään kaksi valokuvaa tai video, jotka selvästi osoittavat kuivalemasi vian. Säilytä tuote ja pakkaus, kunnes asia on ratkaistu.

Ota meihin yhteyttä heti, kun huomaat vian tai puuttuneen tuotteen. Valitukset katsotaan oikea-aikaisiksi, jos ne tehdään 14 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta.

Ota meihin yhteyttä ja liitä mukaan tilausnumerosi sekä kuva vastaanottamastasi tuotteesta.
Säilytä tuote, kunnes asia on ratkaistu.

Jos koet tuotteen haittavaikutuksia, ota yhteyttä lääkäriisi, joka voi ilmoittaa tapauksesta asianmukaisille viranomaisille.
Voit myös ottaa yhteyttä suoraan tuotteen valmistajaan. Huomioithan, että emme tarjoa tyytyväisyystakuuta, esimerkiksi allergisia reaktioita selkeästi luetelluille ainesosille ei voi vedota virheenä.

Olemme pahoillamme kuullessamme, että olet saanut vahingoittuneen tuotteen tai paketin.
Kerro meille tilauksen numero, vähintään kaksi kuvaa laatikosta ja vaurioituneesta tuotteesta useista eri kulmista, määritä mikä tuote on vaurioitunut ja lisää kuvaus ongelmasta.

Säilytä sekä tuote että pakkaus, kunnes olemme ratkaisseet ongelman.

Valitettavasti emme tarjoa vaihtoja.

Jos et halua pitää tuotetta, voit palauttaa sen – katso lisätietoja kohdasta ”Mitä teen, jos kadun ostostani?”.

Olemme pahoillamme kuullessamme, ettet ole tyytyväinen reklamaation lopputulokseen. Palautteesi on meille erittäin tärkeää. Jos haluat, että tarkistamme tapauksesi uudelleen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Varmistamme, että tapauksesi arvioidaan uudelleen ja teemme parhaamme löytääksemme oikeudenmukaisen ratkaisun.

Reklamaatioiden käsittelyaika voi vaihdella tapauksesta riippuen. Koska varastomme sijaitsee Tanskassa, prosessi voi kestää tavallista kauemmin, varsinkin jos tuotteet on palautettava tai tarkastettava. Teemme parhaamme käsitelläksemme reklamaatiot mahdollisimman nopeasti ja pidämme sinut ajan tasalla koko prosessin ajan.

Emme tarjoa tyytyväisyystakuuta. Tämä tarkoittaa, että palautuksia tai reklamaatioita ei voida hyväksyä tuotteille, jotka on avattu tai käytetty, mutta jotka eivät yksinkertaisesti vastanneet henkilökohtaisia mieltymyksiäsi. Jos olet epävarma uudesta tuotteesta, suosittelemme kokeilemaan sitä ensin fyysisessä myymälässä.

Niille, jotka tietävät olevansa herkkiä uusille ainesosille, on hyvä idea testata tuotetta pienellä ihoalueella ja odottaa 24 tuntia ennen koko tuotteen käyttöä. Tällä tavoin voit varmistaa, ettei ilmene ei toivottuja ihoreaktioita tms.

Palautusmaksun maksaa asiakas. Katso lisätietoja kohdasta ”Mitä teen, jos kadun ostostani?”.

Toistuvat tai liialliset palautukset, epäilty tuotteiden käyttö ennen palautusta tai muut käytäntöjen väärinkäytön muodot voivat johtaa seurauksiin. Tällaiset käytännöt voivat vaikuttaa kielteisesti ympäristöön ja palveluidemme eheyteen.

Pidätämme oikeuden hylätä tulevat tilaukset ja irtisanoa jäsenyydet, jos palautuskäytäntöämme rikotaan järjestelmällisesti.

Pahoittelemme, jos toimituksestasi puuttui jotain. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kerro tilausnumerosi sekä puuttuvan tuotteen tiedot. Voimme sitten tutkia ongelmaa paketista vastaavan henkilön kanssa varastollamme ja ottaa sinuun yhteyttä lisätietojen kanssa.