Lisätty suosikiksi
Poistettu suosikeista

ASIAKASPALVELU

Puh. +358 92 310 60 70
Arkipäivisin 09:00 - 17:00
Vastaamme kysymyksiisi arkipäivisin 24 tunnin kuluessa
Onko toimitus ilmainen?
Kyllä, toimitamme tilauksesi ilmaiseksi lähimpään noutopisteeseesi. Toimitus on ilmainen tilauksen summasta riippumatta.
Miten Luxplusin jäsenyys toimii?
Luxplus on ainutlaatuinen palvelu, joka tarjoa paljon etuja. Jäsenenä saat 80 % alennusta 5000 tuotteesta, huippumerkistä sekä päivittäistavarasta. Voit säästää keskimäärin 30 euroa tilauksesta ja saada jäsenmaksusi näin maksettua takaisin nopeasti.
Jäsenyys alkaa automaattisesti ensimmäisen tilauksen jälkeen. Jäsenyyden ensimmäinen kuukausi on ilmainen, ja siitä eteenpäin jäsenyys maksaa 9,95 euroa kuukaudessa. Voit lopettaa jäsenyyden silloin kun itse haluat kirjautumalla sisään sivun oikeasta nurkasta. Kirjauduttuasi sisään näet tietoja jäsenyydestä ja sinulle kertyneestä BonusCashista sekä löydät tiedot kaikista tilauksistasi.
Mikä on BonusCash?
Tee ostoksia Luxplus-sivulla ja saa BonusCashia. BonusCashin määrä riippuu ostamistasi tuotteista. Ansaittu BonusCash vähennetään automaattisesti seuraavasta tilauksestasi. Jos olet ansainnut 10 BonusCashia, saat 10 euron edun seuraavalle ostokselle. Lisäksi ansaitset BonusCashia jäsenyyden jokaisesta kuukaudesta - automaattisesti.
Kun haluat nähdä, kuinka paljon BonusCashia olet ansainnut, kirjaudu sisään jäsenprofiiliisi.
Ovatko tuotteet aitoja?
Kaikki tuotteet ostetaan suoraan toimittajilta EU:ssa, ja niiden laatu tarkistetaan ennen asiakkaille lähettämistä. Annamme 100 %:n takuun merkkituotteiden aitoudesta.
Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, sinulla on aina 30 päivän palautusoikeus - ilman ehtoja!
Miksi hinnat ovat niin halvat?
Ostamme tuotteet suoraan eurooppalaisilta valmistajiltamme ja säilytämme ne omassa varastossamme. Siten vältämme välittäjille maksettavat maksut, joka tavallisesti lisätään tuotteiden hintaan.
Kokeneet ostajamme solmivat ainutlaatuisia sopimuksia EU:n suurten jakelijoiden kanssa, ja neuvottelemalla ja ostamalla eriä voimme alentaa hintoja ja pitää ne matalalla.
Missä tilaukseni viipyy?
Saat automaattisen ilmoituksen PostNordilta, kun tilauksesi saapuu noutopisteeseen. Jos olet ilmoittanut matkapuhelinnumeron tilauksen yhteydessä, saat saapumisesta tekstiviestin.
Luxplusin vahvistuskirjeessä on seurantatunnus eli Track & Trace -numero. Seurantatunnuksen avulla voit helposti seurata, missä tilauksesi on käyttämällä tätä linkkiä: http://www.postnord.fi/fi/yritysasiakkaat/Sivut/yritysasiakkaat.aspx
Huomaa, että voi kestää jopa 24 tuntia ennen kuin tilauksesi rekisteröityy PostNordissa ja pääset näkemään tilauksesi seurantatietoja.
Milloin loppuunmyyty tuote on taas varastossa?
Sekä uusia että loppuunmyytyjä tuotteita tulee varastoon aika ajoin. Tarjotaksemme markkinoiden parhaat hinnat jäsenillemme ostamme loppuunmyytyjä tuotteita vain silloin, kun voimme taata, että voimme myydä ne samalla halvalla hinnalla.
Joissain tapauksissa voi mennä viikkoja tai kuukausia ennen kuin tuotetta tulee taas varastoon.
Voit lähettää asiakaspalveluumme sähköpostia tuotteesta ja saat viestin heti, kun tuotetta on taas varastossa.
Miten kirjautua sisään Luxplusiin? Unohdin salasanan!
Jos olet Luxplus-jäsen, voit kirjautua sisään Luxplus-sivun oikeasta yläkulmasta. Kirjoita sähköpostiosoitteesi ja keksimäsi salasana. Jos olet jo jäsen, on tärkeä kirjautua sisään ennen kuin aloitat shoppailun Luxplus-sivulla.
Jos et muista salasanaa, klikkaa Unohditko salasanasi?, ja saat linkin, jossa voit keksiä uuden salasanan.
Jos et ole vielä Luxplus-jäsen, tulet automaattisesti jäseneksi tekemällä ensimmäisen tilauksesi ja antamalla yhteystietosi.
Miten palautan tuotteen?
Jos haluat palauttaa tuotteen, voit lähettää se osoitteeseen:

Luxplus/ CoolRunner Aps,
P.O.Box 7670,
00002 Helsinki,
Suomi.

Kirjoita nimesi, sähköpostiosoitteesi ja tilauksen numero pakettiin.
Heti kun saamme paketin, tarkistamme tiedot. Lisätietoa tuotteen palauttamisesta on sivun alaosassa, otsikolla Ehdot.
Minulla on vaikeuksia tilauksen tekemisessä.
Olemme pahoillamme, että sinulla on vaikeuksia tilauksen tekemisessä.
Jos olet jo jäsen, muistathan kirjautua sisään sivun oikeasta nurkasta. Muuten järjestelmä ilmoittaa, että sähköpostiosoite on jo käytössä.
Jos yrität tehdä tilausta matkapuhelimella tai tabletilla, muuhun laitteeseen tai tietokoneeseen siirtyminen voi joskus auttaa.
Jos sinulla on vaikeuksia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: [email protected] tai soita 09 4245 1617 (arkipäivisin klo 9.00–17.00), jotta voimme ratkaista ongelman yhdessä.
Minulla on muita kysymyksiä.
Voit aina lähettää kysymyksesi asiakaspalveluumme [email protected]
Olemme aina valmiina auttamaan sinua ja vastaamme sähköpostiviestiin 24 tunnin kuluessa.
Soita meille, 092 310 60 70 (arkipäivisin klo 9.00–17.00).
Luxplus käyttää evästeitä (cookies) samalla kuin kolmannen osapuolen evästeet muistaakseesi sinun asetuksesi ja helpottaakseesi käytettävyyden.
HYVÄKSY