Vain jäsenille:
Säästä kaikesta
Maksuton Budbee toimitus
Ylimääräistä säästöä BonusCashillä
Vain jäsenille:
Säästä kaikesta
Maksuton Budbee toimitus
Ylimääräistä säästöä BonusCashillä

Ostosehdot Luxplus-sivustolla (Luxplus ApS)


Näin teet ostoksia 

Tehdessäsi ostoksia Luxplus.fi-sivustolla sinulla on kaksi hintavaihtoehtoa: jäsenhinta ja normaalihinta. 

Tuotteiden hinta on voimassa yhden päivän ajan ja sisältävät arvonlisäveron. Tehdessäsi ostoksia Luxplus.fi-sivustolla, kaikki sopimukset tehdään suomeksi.

. Luxplus.fi-sivustolta ostettuja tuotteita ei saa myydä eteenpäin. Jos epäilemme jälleenmyyntiä, voimme peruuttaa jäsenyyden.

Jos et halua liittyä jäseneksi, voit ostaa tuotteita normaalihintaan. Tässä tapauksessa jäsenyyttä ei lisätä maksuvaiheessa.

Tilauksen peruutus

Jos olet tehnyt tilauksen ja haluat peruuttaa sen, kirjaudu sisään sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi oikeassa yläkulmassa olevan “Kirjaudu sisään”-ikonin kautta. Siirry kohtaan ”Tilaukset”, valitse tilaus, jonka haluat peruuttaa, ja napsauta ”Näytä tilaus” (i-painike). Tämän jälkeen napsauta tilauksen oikealla puolella näkyvää painiketta ”Peruuta tilaus”. Tilaus on mahdollista peruuttaa vain, jos varastomme ei ole vielä ehtinyt käsitellä sitä.

Maksaminen

Kaikki maksut suoritetaan Nets- ja Teller-maksunvälittäjien kautta. Luxplus.fi-sivustolla voit maksaa VISA-, VISA Debit-, VISA Electron-, Mastercard- ja Maestro-korteilla sekä Klarnalla. Lopullinen hinta sisältää kaikki maksuista aiheutuvat kustannukset, jotka Luxplus ApS kattaa. Niin jäsenyyden kuin tuotteiden maksaminen onnistuu ainoastaan debit- tai luottokortilla, tai Klarnalla. Tarvittava summa veloitetaan kortiltasi tai Klarnan kautta, kun tilauksesi lähetetään varastoltamme tai maksullisen jäsenyyskauden alussa. Emme koskaan veloita kortiltasi tai Klarnan kautta enempää kuin ostoksen yhteydessä hyväksymäsi summan. 

Peruutusoikeus ja palautusoikeus (Palautettavat tuotteet) 

Ostaessasi Luxplus.fi-sivustolta sinulla on poikkeuksellinen 90 päivän palautusoikeus, jonka aikana voit ilmoittaa meille ostoksen peruuttamisesta ja palauttaa tuotteen meille. Palautusoikeuden hyödyntämiseksi sinun on ilmoitettava meille tästä selvästi viimeistään 90 päivää tuotteen vastaanottamisen jälkeen.

Palautusoikeus on voimassa siitä päivästä lähtien, kun olet vastaanottanut tuotteen. Jos määräaika päättyy pyhäpäivänä, lauantaina, itsenäisyyspäivänä, jouluaattona tai uudenvuodenaattona, määräaikaa jatketaan seuraavaan arkipäivään. Kun otat tuotteet vastaan, voit käsitellä niitä vain siten, että voit tarkistaa tuotteiden lajin, ominaisuudet ja toiminnan. Palautusoikeus raukeaa, jos folio/sinetti rikkoutuu sellaisista tavaroista, jotka eivät terveydellisistä tai hygieniasyistä ole palautettavissa. Näitä ovat esimerkiksi elintarvikkeet, reseptivapaat lääkkeet, luontaistuotteet ja kosmetiikka jne. Termi “folio/sinetti” viittaa myös erikoispakkaukseen, joka suojaa tuotetta ja varmistaa, ettei tuotetta ole avattu.

Mikäli palautus johtuu noutamatta jääneestä tilauksesta tai tilauksen vastaanottamisen kieltäytymisestä, sinun tulee ottaa meihin yhteyttä koska emme saa palautuksesta automaattista ilmoitusta. Näissä tapauksissa veloitamme tilauksen toimituskulut ja tämän lisäksi 2,95€ joka vähennetään hyvitettävästä summasta.

Mikäli haluat palauttaa yhden tai useamman tuotteen, sinun on ilmoitettava palautuksesta asiakaspalveluumme 90 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta sähköpostilla osoitteeseen [email protected]. Viestiin tulee liittää kuvia palautettavista tuotteista sekä tilausnumero.

Tämän jälkeen saat ohjeet palautusta varten.

Palautukseen sinun tulee liittää tilausvahvistus tai lappu, jossa on nimesi, tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi. Olet vastuussa siitä, että tuote on asianmukaisesti pakattu palautusta varten. Olet itse vastuussa paketista/tuotteista siihen asti, kunnes vastaanotamme palautuksen. Muista säilyttää kuitti ja lähetystunnus, jonka saat palauttaessasi paketin.

Huom: Tuote on palautettava samassa kunnossa kuin vastaanottaessa. Sen on oltava ehjässä pakkauksessa ja sellaisessa kunnossa, että voimme helposti myydä tuotteen uutena. Jos tavara on menettänyt arvoa ja se johtuu siitä, että olet käyttänyt sitä muulla tavalla kuin mitä tuotteiden kunnon tarkistaminen vaatii, voit saada takaisin vain osan ostosummasta. Palautettava summa riippuu tuotteen kaupallisesta arvosta. Mikäli tuotetta on käytetty muulla tavalla kuin mitä tuotteiden kunnon tarkistaminen vaatii, katsomme sen käytetyksi. Se tarkoittaa, että jos palautat tuotteen, saat takaisin vain osan ostosummasta tai et ollenkaan. Tuotteen kaikki osat tulee palauttaa. Jos esimerkiksi ripsivärin oston yhteydessä sait ilmaisen meikinpoistoaineen, myös tämä tulee palauttaa mikäli palautat ripsivärin.

Mikäli palautus johtuu noutamatta jääneestä tilauksesta tai tilauksen vastaanottamisen kieltäytymisestä, sinun tulee ottaa meihin yhteyttä koska emme saa palautuksesta automaattista ilmoitusta. Näissä tapauksissa veloitamme tilauksen toimituskulut ja tämän lisäksi 2,95€ joka vähennetään hyvitettävästä summasta.

Ostosumman hyvitys 

Palautuksen summa käsitellään, kun olemme saaneet kuvan tavaroista ja palautuksen lähetystunnuksen. Summa hyvitetään aina samalle maksuvälineelle, jolla maksoit ostoksen. Jos esimerkiksi maksoit pankkikortilla, saat summan sille kortille, jota käytit. Postituskulut hyvitetään vain jos kyse on viallisesta, väärästä tai rikkinäisestä tuotteesta, sekä vain jos reklamaatio hyväksytään ja tuote palautetaan käyttäen meidän palautuslomakettamme, jonka löydät täältä: https://return.coolrunner.dk/paidluxplus/FIPalautuksen hyvitys käsitellään kun olemme saaneet kuvan tuotteesta ja palautuspaketin lähetystunnuksen.

Luxplus ApS tarjoaa asiakkailleen lainmukaisen 24 kuukauden reklamaatio-oikeuden toimituspäivästä lähtien. Tilanteesta riippuen viallinen tuote joko korjataan tai vaihdetaan tai tuotteen hinta palautetaan kokonaisuudessaan tai osin. Reklamaatio-oikeus edellyttää, että vika ei ole aiheutunut tuotteen väärästä tai huolimattomasta käytöstä. Huomaa, että rajoitetun käyttöajan tuotteiden reklamaatio-oikeuskin on rajoitettu. 

Vastuuvapauslauseke

Luxplus.fi hinnat ovat päivähintoja, ja pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin ja tietoihin sivustolla milloin tahansa ilman erillistä ilmoitusta.   

Sekä sivuston tiedot, että hintatiedot tarkistetaan välttääksemme virheitä. Pyrimme siihen, että annamme aina mahdollisimman tarkkoja tietoja sivustolla. Luxplus.fi ei ole vastuussa vahingoista, kustannuksista tai menetyksistä johtuen tällä verkkosivustolla olevasta epätäydellisestä tai virheellisestä tiedosta.   

Kaikki tuotteet tilataan suoraan suurimmilta toimittajilta EU:ssa. Tästä johtuen joidenkin tuotteiden ulkonäkö voi vaihdella, tuotetiedot voi olla eri kielellä tai pakkauksen ulkonäkö ja/tai väri voi olla erilainen. 

Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin yksittäisten hintojen pyöristyksen vuoksi.

Kuinka pian reklamaatio on tehtävä?

Jos huomaat Luxplus.fi-sivustolta tilatussa tuotteessa vian tai puutteen, ilmoita siitä meille mahdollisimman pian. Reklamaatio-oikeus on voimassa, jos viasta tai puutteesta ilmoitetaan meille kahden kuukauden kuluessa sen havaitsemisesta. Reklamaatio on lähetettävä meille oikeassa yläkulmassa olevan “Ota yhteyttä”-ikonin kautta tai sähköpostilla osoitteeseen [email protected].

Yleiset tiedot

Luxplus ApS

ALV numero: 25090705

Osoite: Teglværksgade 37, 1, 2100 København Ø, Tanska

Yritys on perustettu vuonna 2013.

Jäsenyyden ehdot on viimeksi päivitetty 29.02.2024

Kyllä se on totta