Jäsenyyden etuja:

Kaikki jäsenhintaan

Edut, jotka kasvavat

Ilmainen toimitus

Helppo pääsy uutuuksiin

Jäsenyyden etuja:

Kaikki jäsenhintaan

Edut, jotka kasvavat

Ilmainen toimitus

Helppo pääsy uutuuksiin

Ostosehdot Luxplus-sivustolla (Luxplus ApS)


Näin teet ostoksia 

Kun teet tilauksen Luxplus-verkkokaupassa, solmit ostosopimuksen Luxplus ApS:n kanssa, Teglværksgade 37, 1, 2100 Kööpenhamina Ø, Tanska.

Kun teet ostoksia Luxplus-verkkokaupassa, voit valita kahdesta eri hinnasta: jäsenhinta ja normaalihinta. Jos päätät ostaa jäsenhintaan, jäsenyys lisätään automaattisesti ostoskoriisi. Jos sinulla on jo jäsenyys, kirjaudu vain tilillesi ennen ostosten tekemistä luxplus.fi-verkkokaupassa. Jos olet uusi jäsen, sinulle tarjotaan ilmainen tutustumisaika. Jos olet aiemmin ollut Luxplus-jäsen, tilaukseesi lisätään kuukausittainen jäsenyys hintaan 9,95 € ja jäsenyytesi aktivoidaan uudelleen.

Jos et halua olla jäsen, voit valita ostaa tuotteesi normaalihinnoin. Tällöin jäsenyyttä ei lisätä maksuprosessiin. 

Tilauksen peruutus

Jos olet tehnyt ostoksen ja haluat peruuttaa tilauksesi, tee se profiilisi kautta. Napsauta ”Omat tilaukset”, valitse tietopainike oikealla puolella tilausta, jonka haluat peruuttaa, ja napsauta sitten ”Peruuta tilaus". Huomaa, että peruutus on mahdollista vain, jos varastomme ei ole vielä alkanut käsitellä tilausta.
Jos teet uuden tilauksen ennen kuin edellinen on käsitelty, kumpaakaan tilausta ei voi peruuttaa, koska ne on yhdistetty yhdeksi tilaukseksi.
 

Huomaa! Tilausta ei voi peruuttaa lähettämällä meille sähköpostia, koska emme voi käsitellä pyyntöä ennen kuin tilaus on pakattu.

Maksaminen

Kaikki maksut suoritetaan Nets- ja Teller-maksunvälittäjien kautta. Luxplus.fi-sivustolla voit maksaa VISA-, VISA Debit-, VISA Electron-, Mastercard- ja Maestro-korteilla sekä Klarnalla. Lopullinen hinta sisältää kaikki maksuista aiheutuvat kustannukset, jotka Luxplus ApS kattaa. Niin jäsenyyden kuin tuotteiden maksaminen onnistuu ainoastaan debit- tai luottokortilla, tai Klarnalla. Tarvittava summa veloitetaan kortiltasi tai Klarnan kautta, kun tilauksesi lähetetään varastoltamme tai maksullisen jäsenyyskauden alussa. Emme koskaan veloita kortiltasi tai Klarnan kautta enempää kuin ostoksen yhteydessä hyväksymäsi summan. 

Peruutusoikeus ja palautusoikeus (Palautettavat tuotteet) 

Ostaessasi Luxplus.fi-sivustolta sinulla on poikkeuksellinen 30 päivän palautusoikeus, jonka aikana voit ilmoittaa meille ostoksen peruuttamisesta ja palauttaa tuotteen meille. Palautusoikeuden hyödyntämiseksi sinun on ilmoitettava meille tästä selvästi viimeistään 30 päivää tuotteen vastaanottamisen jälkeen.

Palautusoikeus on voimassa siitä päivästä lähtien, kun olet vastaanottanut tuotteen. Jos määräaika päättyy pyhäpäivänä, lauantaina, itsenäisyyspäivänä, jouluaattona tai uudenvuodenaattona, määräaikaa jatketaan seuraavaan arkipäivään. Kun otat tuotteet vastaan, voit käsitellä niitä vain siten, että voit tarkistaa tuotteiden lajin, ominaisuudet ja toiminnan. Palautusoikeus raukeaa, jos folio/sinetti rikkoutuu sellaisista tavaroista, jotka eivät terveydellisistä tai hygieniasyistä ole palautettavissa. Näitä ovat esimerkiksi elintarvikkeet, reseptivapaat lääkkeet, luontaistuotteet ja kosmetiikka jne. Termi “folio/sinetti” viittaa myös erikoispakkaukseen, joka suojaa tuotetta ja varmistaa, ettei tuotetta ole avattu.

Mikäli palautus johtuu noutamatta jääneestä tilauksesta tai tilauksen vastaanottamisen kieltäytymisestä, sinun tulee ottaa meihin yhteyttä koska emme saa palautuksesta automaattista ilmoitusta. Näissä tapauksissa veloitamme tilauksen toimituskulut ja tämän lisäksi 2,95€ joka vähennetään hyvitettävästä summasta.

Mikäli haluat palauttaa yhden tai useamman tuotteen, sinun on ilmoitettava palautuksesta asiakaspalveluumme 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta sähköpostilla osoitteeseen [email protected]. Viestiin tulee liittää kuvia palautettavista tuotteista sekä tilausnumero.

Tämän jälkeen saat ohjeet palautusta varten.

Palautukseen sinun tulee liittää tilausvahvistus tai lappu, jossa on nimesi, tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi. Olet vastuussa siitä, että tuote on asianmukaisesti pakattu palautusta varten. Olet itse vastuussa paketista/tuotteista siihen asti, kunnes vastaanotamme palautuksen. Muista säilyttää kuitti ja lähetystunnus, jonka saat palauttaessasi paketin.

Huom: Tuote on palautettava samassa kunnossa kuin vastaanottaessa. Sen on oltava ehjässä pakkauksessa ja sellaisessa kunnossa, että voimme helposti myydä tuotteen uutena. Jos tavara on menettänyt arvoa ja se johtuu siitä, että olet käyttänyt sitä muulla tavalla kuin mitä tuotteiden kunnon tarkistaminen vaatii, voit saada takaisin vain osan ostosummasta. Palautettava summa riippuu tuotteen kaupallisesta arvosta. Mikäli tuotetta on käytetty muulla tavalla kuin mitä tuotteiden kunnon tarkistaminen vaatii, katsomme sen käytetyksi. Se tarkoittaa, että jos palautat tuotteen, saat takaisin vain osan ostosummasta tai et ollenkaan. Tuotteen kaikki osat tulee palauttaa. Jos esimerkiksi ripsivärin oston yhteydessä sait ilmaisen meikinpoistoaineen, myös tämä tulee palauttaa mikäli palautat ripsivärin.

Mikäli palautus johtuu noutamatta jääneestä tilauksesta tai tilauksen vastaanottamisen kieltäytymisestä, sinun tulee ottaa meihin yhteyttä koska emme saa palautuksesta automaattista ilmoitusta. Näissä tapauksissa veloitamme tilauksen toimituskulut ja tämän lisäksi 2,95€ joka vähennetään hyvitettävästä summasta.

Ostosumman hyvitys 

Palautuksen summa käsitellään, kun olemme saaneet kuvan tavaroista ja palautuksen lähetystunnuksen. Summa hyvitetään aina samalle maksuvälineelle, jolla maksoit ostoksen. Jos esimerkiksi maksoit pankkikortilla, saat summan sille kortille, jota käytit. Postituskulut hyvitetään vain jos kyse on viallisesta, väärästä tai rikkinäisestä tuotteesta, sekä vain jos reklamaatio hyväksytään ja tuote palautetaan käyttäen meidän palautuslomakettamme, jonka löydät täältä: https://return.coolrunner.dk/paidluxplus/FIPalautuksen hyvitys käsitellään kun olemme saaneet kuvan tuotteesta ja palautuspaketin lähetystunnuksen.

Luxplus ApS tarjoaa asiakkailleen lainmukaisen 24 kuukauden reklamaatio-oikeuden toimituspäivästä lähtien. Tilanteesta riippuen viallinen tuote joko korjataan tai vaihdetaan tai tuotteen hinta palautetaan kokonaisuudessaan tai osin. Reklamaatio-oikeus edellyttää, että vika ei ole aiheutunut tuotteen väärästä tai huolimattomasta käytöstä. Huomaa, että rajoitetun käyttöajan tuotteiden reklamaatio-oikeuskin on rajoitettu. 

Vastuuvapauslauseke

Luxplus.fi hinnat ovat päivähintoja, ja pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin ja tietoihin sivustolla milloin tahansa ilman erillistä ilmoitusta.   

Sekä sivuston tiedot, että hintatiedot tarkistetaan välttääksemme virheitä. Pyrimme siihen, että annamme aina mahdollisimman tarkkoja tietoja sivustolla. Luxplus.fi ei ole vastuussa vahingoista, kustannuksista tai menetyksistä johtuen tällä verkkosivustolla olevasta epätäydellisestä tai virheellisestä tiedosta.   

Kaikki tuotteet tilataan suoraan suurimmilta toimittajilta EU:ssa. Tästä johtuen joidenkin tuotteiden ulkonäkö voi vaihdella, tuotetiedot voi olla eri kielellä tai pakkauksen ulkonäkö ja/tai väri voi olla erilainen. 

Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin yksittäisten hintojen pyöristyksen vuoksi.

Kuinka pian reklamaatio on tehtävä?

Jos huomaat Luxplus.fi-sivustolta tilatussa tuotteessa vian tai puutteen, ilmoita siitä meille mahdollisimman pian. Reklamaatio-oikeus on voimassa, jos viasta tai puutteesta ilmoitetaan meille kahden kuukauden kuluessa sen havaitsemisesta. Reklamaatio on lähetettävä meille oikeassa yläkulmassa olevan “Ota yhteyttä”-ikonin kautta tai sähköpostilla osoitteeseen [email protected].

Yleiset tiedot

Luxplus ApS

ALV numero: 25090705

Osoite: Teglværksgade 37, 1, 2100 København Ø, Tanska

Yritys on perustettu vuonna 2013.

Jäsenyyden ehdot on viimeksi päivitetty 29.02.2024