ASIAKASPALVELU

Kysyttävää?
Asiakastuen puhelinpalvelu on suljettu. Pyydämme ystävällisesti olemaan yhteydessä asiakaspalveluun sähköpostitse [email protected]
Klikkaa "Ota yhteyttä" sivun oikeassa yläkulmassa. Pyrimme vastaamaan arkipäivisin 48 tunnin kuluessa.
Onko toimitus ilmainen?
Jäsenille on. Toimitamme tilauksesi ilmaiseksi lähimpään noutopisteeseesi. Toimitus on ilmainen tilauksen summasta riippumatta.
Normaalihintaisiin tilauksiin lisätään toimituskulut 4,95 €. Toimitus kotiovelle maksaa 9,95€.
Miten Luxplusin jäsenyys toimii?
Luxplus on ainutlaatuinen palvelu, joka tarjoa jäsenilleen paljon etuja. Jäsenenä saat jopa 80 % alennusta 5000 tuotteesta, huippumerkistä sekä päivittäistavarasta. Voit säästää keskimäärin 30 euroa tilauksesta ja saada jäsenmaksusi näin maksettua takaisin nopeasti.
Jäsenyys alkaa automaattisesti ensimmäisen tilauksen jälkeen. Jäsenyyden ensimmäiset 7 päivää ovat ilmaiseksi, ja siitä eteenpäin jäsenyys maksaa 9,95 euroa kuukaudessa. Voit lopettaa jäsenyyden silloin, kun itse haluat, kirjautumalla sisään sivun oikeasta yläkulmasta. Kirjauduttuasi sisään näet tietoja jäsenyydestä ja sinulle kertyneestä BonusCashista sekä löydät tiedot kaikista tilauksistasi.
Mikä on BonusCash?
Tee ostoksia Luxplus-sivulla ja saa BonusCashia. BonusCashin määrä riippuu ostamistasi tuotteista. Ansaittu BonusCash vähennetään automaattisesti seuraavasta tilauksestasi. Jos olet ansainnut 10 BonusCashia, saat 10 euron edun seuraavalle ostokselle. Lisäksi ansaitset BonusCashia jäsenyyden jokaisesta kuukaudesta - automaattisesti.
Kun haluat nähdä, kuinka paljon BonusCashia olet ansainnut, kirjaudu sisään jäsenprofiiliisi.
Ovatko tuotteet aitoja?
Kaikki tuotteet ostetaan suoraan toimittajilta EU:ssa, ja niiden laatu tarkistetaan ennen asiakkaille lähettämistä. Annamme 100 %:n takuun merkkituotteiden aitoudesta.
Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, sinulla on aina 30 päivän palautusoikeus - ilman ehtoja!
Miksi hinnat ovat niin halvat?
Ostamme tuotteet suoraan eurooppalaisilta tuottajilta ja säilytämme ne omassa varastossamme. Siten vältämme välittäjille maksettavat maksut, jotka tavallisesti lisätään tuotteiden hintaan.
Kokeneet hankkijamme solmivat ainutlaatuisia sopimuksia EU:n suurten jakelijoiden kanssa, ja neuvottelemalla ja ostamalla eriä voimme alentaa hintoja ja pitää ne alhaalla.
Missä tilaukseni viipyy?
Kun tilauksesi saapuu noutopisteeseen, saat automaattisen ilmoituksen Postilta sähköpostitse ja tekstiviestissä.
Luxplusin vahvistuskirjeessä on seurantatunnus eli Track & Trace -numero. Seurantatunnuksen avulla voit helposti seurata, missä tilauksesi on käyttämällä tätä linkkiä: https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/seuranta/#/?lang=fi
Huomaathan, että voi kestää jopa 24 tuntia ennen kuin tilauksesi rekisteröityy Postilla. Posti näyttää tiedot vain jo Suomeen saapuneista lähetyksistä.
Milloin loppuunmyyty tuote on taas varastossa?
Sekä uusia että loppuunmyytyjä tuotteita tulee varastoon aika ajoin. Tarjotaksemme markkinoiden parhaat hinnat jäsenillemme ostamme loppuunmyytyjä tuotteita vain silloin, kun voimme taata, että voimme myydä ne samalla halvalla hinnalla.
Joissain tapauksissa voi mennä viikkoja tai kuukausia ennen kuin tuotetta tulee taas varastoon.
Voit lähettää asiakaspalveluumme sähköpostia tuotteesta ja saat viestin heti, kun tuotetta on taas varastossa.
Miten kirjaudun sisään Luxplus -tiliini? Unohdin salasanan!
Jos olet Luxplus -jäsen, voit kirjautua tiliisi sisään Luxplus-sivun oikeasta yläkulmasta. Anna sähköpostiosoitteesi ja keksimäsi salasana. Jos olet jo jäsen, on tärkeä kirjautua sisään ennen kuin aloitat shoppailun Luxplus-sivulla.
Jos et muista salasanaa, klikkaa Unohditko salasanasi? -painiketta, niin saat linkin, jossa voit keksiä uuden salasanan.
Jos et ole vielä Luxplus -jäsen, tulet automaattisesti jäseneksi tekemällä ensimmäisen tilauksesi ja antamalla yhteystietosi.
Miten palautan tuotteen?
Jos haluat palauttaa tuotteen, voit lähettää sen osoitteeseen:

Luxplus CEE Aps
Ainontie 5, ovet 3-7
01630 Vantaa
Suomi.

Kirjoita nimesi, sähköpostiosoitteesi ja tilauksen numero pakettiin.
Heti kun saamme paketin, tarkistamme tiedot. Lisätietoa tuotteen palauttamisesta on sivun alaosassa, otsikolla Ehdot.
Minulla on vaikeuksia tilauksen tekemisessä.
Olemme pahoillamme, että sinulla on vaikeuksia tilauksen tekemisessä.
Jos olet jo jäsen, muistathan kirjautua sisään sivun oikeasta nurkasta. Muuten järjestelmä ilmoittaa, että sähköpostiosoite on jo käytössä.
Jos yrität tehdä tilausta matkapuhelimella tai tabletilla, muuhun laitteeseen tai tietokoneeseen siirtyminen voi joskus auttaa.
Jos sinulla on vaikeuksia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: [email protected]
Minulla on muita kysymyksiä.
Voit ottaa meihin yhteyttä oikeasta yläkulmasta löytyvällä ota yhteyttä painikkeella.
Olemme aina valmiina auttamaan sinua ja arkisin pyrimme vastaamaan sähköpostiviestiin 24 tunnin kuluessa.
Kyllä se on totta