Vain jäsenille:
Säästä kaikesta
Maksuton Budbee toimitus
Ylimääräistä säästöä BonusCashillä
Vain jäsenille:
Säästä kaikesta
Maksuton Budbee toimitus
Ylimääräistä säästöä BonusCashillä

ASIAKASPALVELU

Toimitus

Jäsenyys

Ottaa yhteyttä

Tilaus ja maksu

BonusCash

Tuotteet

Palautus ja mainonta

Usein Kysytyt Kysymykset

Toimitus

Voit seurata ja seurata tilauksiasi tilausyhteenvedossa täällä.

Lähetysvahvistuksen sisältävästä sähköpostista löydät seurantalinkin. Linkki vie sinut suoraan jakelijan sivulle, joka sisältää tiedot toimituksestasi.

Seurannan päivittyminen voi kestää jopa 24 tuntia (ma-pe) lähetysvahvistuksen vastaanottamisesta.

Voit seurata ja seurata tilauksiasi tilausyhteenvedossa täällä.

Posti lähettää automaattisesti sähköpostin, kun pakettisi on valmis noudettavaksi. Jos olet antanut matkapuhelinnumerosi oikein tilauksen yhteydessä, saat myös tiedon tekstiviestillä. Budbee lähettää tiedon ainoastaan puhelinnumeron perusteella. Tilausvahvistuksessa näet tilauksen numeron/Track & Trace numeron. Huomaa, että voi kestää jopa 24 tuntia tilauksen tekemisen jälkeen ennen kuin tilauksesi rekisteröidään kuljetusliikkeessä ja näet tilauksen tiedot.

Sivustolla luxplus.fi tehdyt tilaukset toimittaa Posti ja Budbee. Luxplus jäsenille toimituskulut Postin noutopisteisiin ovat 2,95€. Yli 50€ tilauksiin toimitus on maksuton. Kotiinkuljetus 9,95€. 

Tarjoamme jäsenille kaikkiin tilauksiin ilmaisen toimituksen Budbee noutopisteisiin. Kotiinkuljetus 9,95€.

Ilman jäsenyyttä toimituskulut Postin noutopisteisiin 5,95€ ja kotiinkuljetus 12,95€. Budbee toimituskulut 3,95€ noutopisteisiin ja kotiinkuljetus 12,95€.


Tilaukset toimitetaan normaalisti 3–6 arkipäivässä. Joskus toimituksessa voi valitettavasti myös olla eri syistä johtuvia viivästyksiä.

Jäsenyys

Voit peruuttaa jäsenyytesi täällä.

Jos et enää halua olla Luxplusin jäsen, kirjaudu sisään osoitteessa www.luxplus.fi  sähköpostiosoitteella ja salasanalla ja valitse "TILINI" sivun oikeasta yläkulmasta. Sinun tulee sitten klikata "Jäsenyys", jonka jälkeen voit peruuttaa jäsenyytesi painamalla PERUUTA JÄSENYYS ja tämän jälkeen vahvista peruutus painamalla uudelleen. Jäsenyys on teknisistä syistä lukittuna ensimmäiset 24 tuntia jäseneksi liittymisen jälkeen. Ensimmäisen 24 tunnin kuluttua voit kuitenkin peruuttaa jäsenyyden milloin tahansa. Huomaathan, että jos sinulla on tilaus kesken, jäsenyyttä ei voi peruuttaa ennen kuin se on käsitelty ja lähetetty. Tämä tapahtuu yleensä 24 tunnin sisällä. Yritä uudelleen, kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme. Et voi irtisanoa jäsenyyttäsi kieltäytymällä tai peruuttamalla jäsenmaksua. Maksamattomien ja/tai erääntyneiden laskujen tapauksessa Luxplus pidättää oikeuden käyttää takaisinperimiseen liikekumppaneita (eli perintätoimistoja).

Luxplus on ainutlaatuinen konsepti, jolla on monia etuja. Jäsenenä säästät jopa 80% yli 5 000 tuotteesta, huippumerkeiltä sekä päivittäistavaroista. Keskimääräisellä tilauksella voit säästää yli 30 euroa ja jäsenyyden hinta siis palautuu nopeasti. Valitsemalla Luxplus-jäsenhinnan, luot automaattisesti jäsenyyden ensimmäisellä tilauksellasi.

Luodaksesi jäsenyyden kanssamme, sinun on yksinkertaisesti tehtävä ensimmäinen tilauksesi jäsenhintaan. Sitten sinut luodaan automaattisesti jäseneksi.

Kun teet uuden tilauksen verkkosivuillamme jäsenhinnalla,  Luxplus jäsenyys 9,95 eur lisätään automaattisesti tilaukseen ja täten jäsenyytesi aktivoituu uudelleen. 9,95 eur kattaa yhden jäsenkauden (30 pv) ja heti kun tilaus on tehty, jäsenyytesi on jälleen aktiivinen.


Ensimmäisen 24 tunnin jälkeen (jolloin jäsenyys on lukittu teknisistä syistä), voit peruuttaa jäsenyytesi tämän jälkeen. Huomaathan myös, että jos sinulla on tilaus kesken, jäsenyyttä ei voi peruuttaa ennen kuin se on käsitelty ja lähetetty. Tämä tapahtuu yleensä 24 tunnin sisällä. Yritä uudelleen, kun tilauksesi on käsitelty ja lähetetty varastoltamme.

Kun rekisteröidyt Luxplus-palveluun, sinun on vahvistettava, että olet yli 18-vuotias. Mikäli olet alle 18-vuotias huoltajan tulee hyväksyä liittyminen sekä jäsenyys, ja jäsenyys tulee tässä tapauksessa tehdä huoltajan nimessä. Huoltaja voi aina irtisanoa sopimuksen, riippumatta siitä, onko sopimus tehty alle 18-vuotiaan lapsen nimellä.

Jäsenmaksu veloitetaan joka kuukausi, siihen asti kun irtisanot jäsenyyden. Jäsenyytesi Luxplus.fi-sivustolla päivitetään automaattisesti 30 päivän välein.

Jos et halua olla jäsen, voit ostaa normaalihintaan. Siinä tapauksessa sinulle ei lisätä jäsenyyttä maksun aikana.

Hyväksymällä Luxplus.fi-sivustolla voimassa olevat jäsenehdot suostut siihen, että Luxplus.fi (Luxplus ApS) veloittaa jatkuvan jäsenmaksun siihen asti, kunnes jäsenyys peruutetaan. Jäsenyyden 14 ensimmäistä päivää ovat maksuttomia, minkä jälkeen jäsenyys muuttuu maksulliseksi 9,95 €/kk jäsenyydeksi. Tehtyäsi ensimmäisen tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostitse sähköisen vahvistuksen, joka sisältää tietoa jäsenyydestäsi. Tämän jälkeen löydät kuukausittaiset tiedot jäsenyydestä kohdasta “Jäsenyys” kun olet kirjautunut Luxplus-tilillesi.
Rekisteröitymällä Luxplus.fi-sivustolle sitoudut jäsenyyteen siitä hetkestä alkaen, jolloin teet ensimmäisen ostoksen jäsenhintaan. Valitsemalla jäsenhinnan normaalihinnan sijaan hyväksyt myös jäseneksi liittymisen. Luxplus.fi-sivuston jäsenenä sinun on maksettava jäsenmaksu kokonaisuudessaan siihen saakka kunnes peruutat jäsenyyden Luxplus-tilisi kautta.
Luxplus-verkkokaupassa sinulla on lain takaama 14 päivän oikeus peruuttaa jäsenyytesi. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että peruutusaika loppuu 14 päivän kuluessa sopimuksen solmimisesta. Jäsenyyden tilaus alkaa silloin, kun teet Luxplus.fi-sivustolla ostoksen jäsenhintaan. Peruutusoikeus alkaa siitä päivästä, kun sopimus on solmittu, ei siis maksullisen jäsenkauden ensimmäisestä päivästä. Olet velvollinen maksamaan eduista, jotka sinulla on ollut aktiivisena jäsenenä. Tämä lasketaan suhteellisesti sen ajanjakson perusteella, jonka Luxplus on tarjonnut jäsenetuja. Vastuullasi on todistaa, että olet hyödyntänyt peruutusoikeutesi. Et voi irtisanoa jäsenyyttäsi hylkäämällä tai peruuttamalla jäsenmaksua. Luxplus pidättää oikeuden hyödyntää yhteistyökumppaneita (perintätoimistoja) erääntyneiden laskujen perintään. Kaikki maksut Luxplus.fi-sivustolla suoritetaan debit- tai luottokortilla (VISA, VISA Debit, VISA Electron, Mastercard ja Maestro), tai Klarnalla. Luxplus ApS kattaa maksuista aiheutuvat kustannukset ja nämä sisältyvät tuotteiden ja jäsenyyden lopulliseen hintaan.
Voit lukea tarkemmin jäsenyydestä täältä: https://www.luxplus.fi/ehdot

Luxplusissa voit maksaa tilauksesi Klarna Pay Later maksupalvelulla. Jos tämä maksutapa valitaan, jäsenyys uusiutuu Klarnan kautta ja saat laskun jäsenmaksusta. Lasku lähetetään sinulle noin 30 päivän kuluttua sen luomisesta. Tämä tarkoittaa, että saatat saada laskun jäsenyytesi irtisanomisen jälkeen. Lasku laaditaan aina jäsenkauden uusimisen yhteydessä. Jos olet saanut uuden laskun jäsenyytesi peruuttamisen jälkeen, tämä on useimmissa tapauksissa lasku edellisestä jäsenkaudesta, joka uusittiin ennen jäsenyyden peruuttamista.

Jos olet epävarma siitä, mitä jäsenkautta lasku koskee, voit aina lähettää laskun PDF-muodossa asiakaspalveluumme.

Ottaa yhteyttä

Ota yhteyttä.

Voit käyttää yhteydenottolomaketta.
Voit myös soittaa meille numeroon +358 9 42723455 – jolloin voit halutessasi jättää vastaajaan viestin ohjeiden mukaisesti ja soitamme sinulle takaisin mahdollisimman pian. Puhelin on avoinna tiistaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 10.00 -12.00.

Tilaus ja maksu

Valitettavasti ei.

Kassalla antamaasi toimitusosoitetta ei voi muuttaa tilauksen tekemisen jälkeen.

Ei, kaikki tullit ja tuontitullit sisältyvät kokonaishintaan.

Luxplus.fi hinnat ovat päivähintoja, ja pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin ja tietoihin sivustolla milloin tahansa ilman erillistä ilmoitusta. 

Sekä sivuston tiedot, että hintatiedot tarkistetaan välttääksemme virheitä. Pyrimme siihen, että annamme aina mahdollisimman tarkkoja tietoja sivustolla. Luxplus.fi ei ole vastuussa vahingoista, kustannuksista tai menetyksistä johtuen tällä verkkosivustolla olevasta epätäydellisestä tai virheellisestä tiedosta. 

Kaikki tuotteet tilataan suoraan suurimmilta toimittajilta EU:ssa. Tästä johtuen joidenkin tuotteiden ulkonäkö voi vaihdella, tuotetiedot voi olla eri kielellä tai pakkauksen ulkonäkö ja/tai väri voi olla erilainen.

 

BonusCash

Ansaitse BonusCashia Luxplus-ostoksesta. BonusCashin summa on sama kuin summa, joka vähennetään alennuksena automaattisesti seuraavasta tilauksestasi.


Kun teet ostoksia Luxplusissa, ansaitset samalla BonusCashia. BonusCashin määrä riippuu ostamastasi tuotteesta. Ansaitsemasi BonusCash vähennetään automaattisesti seuraavasta tilauksestasi. Jos olet ansainnut 5 BonusCashia, saat 5 EUR alennuksen seuraavasta tilauksestasi.
BonusCashisi myönnetään automaattisesti käteisalennuksena seuraavasta tilauksestasi suhteessa 1:1. Esim. 9 BonusCash antaa sinulle 9 punnan alennuksen. Ansaittua BonusCashia ei voi käyttää ilmaisen kokeilujaksosi aikana.
Vain Luxplusin jäsenet saavat BonusCashin.

Nähdäksesi kuinka monta BonusCashia olet ansainnut, kirjaudu sisään jäsenprofiiliisi.

Ansaitsemasi BonusCash ei vanhene niin kauan kuin sinulla on voimassa oleva jäsenyys. Kun jäsenyytesi päättyy, BonusCash vanhenee 30 päivän kuluttua. Voit silti käyttää BonusCashia 30 päivän sisällä aktivoimalla jäsenyytesi uudelleen. BonusCashia ei voi vaihtaa rahaksi tai siirtää toiselle jäsenelle.

Ansaitsemasi BonusCash on jotain, joka vähennetään automaattisesti tilauksestasi.
Voit kuitenkin käyttää ansaitsemiasi BonusCash pisteitä vain, kun sinun jäsenyys on maksullinen.

Huomaathan, että kun käytät BonusCash pisteitä, henkilökohtainen maksu on €2,99.

Tuotteet

Ostamme kaikki tuotteet suoraan eurooppalaisilta toimittajiltamme ja varastoimme ne omaan varastoomme. Näin vältymme kalliilta välittäjiltä, jotka yleensä lisäävät tuotteen hintaan lisäkuluja.

Kokeneet ostajamme tekevät ainutlaatuisia sopimuksia EU:n suurimpien jakelijoiden kanssa, joiden neuvottelujen ja erikoissuurten tavaraerien oston avulla voimme pudottaa hintoja mahdollisimman alas.

Varastossa loppuneet tuotteet tulevat jatkuvasti takaisin varastoon. Varmistaaksemme jäsenillemme markkinoiden parhaat hinnat ostamme takaisin loppuunmyytyjä tuotteita vain, jos voimme taata, että pystymme myymään ne samaan edulliseen hintaan.
Joissakin tapauksissa voi siksi kestää viikkoja/kuukausia, ennen kuin tietyt tuotteet ovat jälleen varastossa.
Voit kirjoittaa sähköpostiosoitteesi loppuunmyydyn tuotteen alle ja saada viestin heti, kun tuotetta on taas varastossa.


Kaikki tuotteet tulevat suoraan EU:n suurimmilta toimittajilta ja niiden laatu tarkastetaan ennen kuin ne lähetetään sinulle. Siksi voimme antaa sinulle 100 % aitouden takuun kaikille merkkituotteille.

Palautus ja mainonta

Ostaessasi Luxplus.fi-sivustolta sinulla on poikkeuksellinen 90 päivän palautusoikeus, jonka aikana voit ilmoittaa meille ostoksen peruuttamisesta ja palauttaa tuotteen meille. Palautusoikeuden hyödyntämiseksi sinun on ilmoitettava meille tästä selvästi viimeistään 90 päivää tuotteen vastaanottamisen jälkeen.
Palautusoikeus on voimassa siitä päivästä lähtien, kun olet vastaanottanut tuotteen. Jos määräaika päättyy pyhäpäivänä, lauantaina, itsenäisyyspäivänä, jouluaattona tai uudenvuodenaattona, määräaikaa jatketaan seuraavaan arkipäivään.
Kun otat tuotteet vastaan, voit käsitellä niitä vain siten, että voit tarkistaa tuotteiden lajin, ominaisuudet ja toiminnan. Palautusoikeus raukeaa, jos folio/sinetti rikkoutuu sellaisista tavaroista, jotka eivät terveydellisistä tai hygieniasyistä ole palautettavissa. Näitä ovat esimerkiksi elintarvikkeet, reseptivapaat lääkkeet, luontaistuotteet ja kosmetiikka jne. Termi "folio/sinetti" viittaa myös erikoispakkaukseen, joka suojaa tuotetta ja varmistaa, ettei tuotetta ole avattu.

Miten palautan tuotteen tai tilauksen?
Mikäli haluat palauttaa yhden tai useamman tuotteen, sinun on ilmoitettava palautuksesta asiakaspalveluumme 90 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, oikeassa yläkulmassa olevan yhteydenottolomakkeen kautta tai sähköpostilla osoitteeseen [email protected]. Viestiin tulee liittää kuvia palautettavista tuotteista sekä tilausnumero.
Tämän jälkeen saat ohjeet palautusta varten.
Palautuspakettiin sinun tulee liittää tilausvahvistus tai lappu, jossa on nimesi, tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi.
Olet vastuussa siitä, että tuote on asianmukaisesti pakattu palautusta varten. Olet itse vastuussa paketista/tuotteista siihen asti, kunnes vastaanotamme palautuksen. Muista säilyttää kuitti ja lähetystunnus, jonka saat palauttaessasi paketin.
Palautuksen hyvitys käsitellään kun olemme saaneet kuvan tuotteesta ja palautuspaketin lähetystunnuksen.

Tuotteen tulee olla ehjässä pakkauksessa ja palautettava samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa ja sen tulee olla sellaisessa kunnossa, että voimme myydä tuotteen uutena ilman ongelmia. Jos tavara on menettänyt arvoa ja tämä johtuu siitä, että olet käyttänyt sitä muulla tavalla kuin oli tarpeen tuotteen luonteen selvittämiseksi, voit saada takaisin vain osan ostosummasta. Summa, jonka voit saada takaisin, riippuu tuotteen kaupallisesta arvosta. Jos tuotetta on kokeiltu yllä kuvattujen lisäksi, katsomme sen käytetyksi, mikä tarkoittaa, että jos peruutat oston, saat takaisin vain osan ostosummasta tai et ollenkaan.

Palautuksen palautus käsitellään, kun olemme saaneet kuvan tavaroista ja palautuspaketin jäljitysnumeron. Summa hyvitetään aina samalle maksuvälineelle, jolla maksoit ostoksen. Jos esimerkiksi maksoit pankkikortilla, saat summan sille kortille, jota käytit. Postituskulut hyvitetään vain jos kyse on viallisesta, väärästä tai rikkinäisestä tuotteesta, sekä vain jos reklamaatio hyväksytään ja tuote palautetaan käyttäen meidän palautuslomakettamme, jonka löydät täältä: https://return.coolrunner.dk/paidluxplus/FI

Usein Kysytyt Kysymykset

Voit seurata ja seurata tilauksiasi tilausyhteenvedossa täällä.

Posti lähettää automaattisesti sähköpostin, kun pakettisi on valmis noudettavaksi. Jos olet antanut matkapuhelinnumerosi oikein tilauksen yhteydessä, saat myös tiedon tekstiviestillä. Budbee lähettää tiedon ainoastaan puhelinnumeron perusteella. Tilausvahvistuksessa näet tilauksen numeron/Track & Trace numeron. Huomaa, että voi kestää jopa 24 tuntia tilauksen tekemisen jälkeen ennen kuin tilauksesi rekisteröidään kuljetusliikkeessä ja näet tilauksen tiedot.

Olet tehnyt ostoksia jäsenhinnallamme ja olet siksi liittynyt jäsenklubiimme.

Kuten kirjoitamme useissa paikoissa verkkosivuillamme, samoin kuin tilauksen yhteydessä, ensimmäiset 14 päivää ovat ilmaisia ja sen jälkeen se maksaa 9,95 eur kuukaudessa.

Jos et halua olla Luxplusin jäsen, voit peruuttaa jäsenyytesi itsepalvelusivullamme osoitteessa.

Voit peruuttaa jäsenyytesi täällä.

Jos et enää halua olla Luxplusin jäsen, kirjaudu sisään osoitteessa www.luxplus.fi  sähköpostiosoitteella ja salasanalla ja valitse "TILINI" sivun oikeasta yläkulmasta. Sinun tulee sitten klikata "Jäsenyys", jonka jälkeen voit peruuttaa jäsenyytesi painamalla PERUUTA JÄSENYYS ja tämän jälkeen vahvista peruutus painamalla uudelleen. Jäsenyys on teknisistä syistä lukittuna ensimmäiset 24 tuntia jäseneksi liittymisen jälkeen. Ensimmäisen 24 tunnin kuluttua voit kuitenkin peruuttaa jäsenyyden milloin tahansa. Huomaathan, että jos sinulla on tilaus kesken, jäsenyyttä ei voi peruuttaa ennen kuin se on käsitelty ja lähetetty. Tämä tapahtuu yleensä 24 tunnin sisällä. Yritä uudelleen, kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme. Et voi irtisanoa jäsenyyttäsi kieltäytymällä tai peruuttamalla jäsenmaksua. Maksamattomien ja/tai erääntyneiden laskujen tapauksessa Luxplus pidättää oikeuden käyttää takaisinperimiseen liikekumppaneita (eli perintätoimistoja).

Luxplusissa voit maksaa tilauksesi Klarna Pay Later maksupalvelulla. Jos tämä maksutapa valitaan, jäsenyys uusiutuu Klarnan kautta ja saat laskun jäsenmaksusta. Lasku lähetetään sinulle noin 30 päivän kuluttua sen luomisesta. Tämä tarkoittaa, että saatat saada laskun jäsenyytesi irtisanomisen jälkeen. Lasku laaditaan aina jäsenkauden uusimisen yhteydessä. Jos olet saanut uuden laskun jäsenyytesi peruuttamisen jälkeen, tämä on useimmissa tapauksissa lasku edellisestä jäsenkaudesta, joka uusittiin ennen jäsenyyden peruuttamista.

Jos olet epävarma siitä, mitä jäsenkautta lasku koskee, voit aina lähettää laskun PDF-muodossa asiakaspalveluumme.

Luxplus on ainutlaatuinen jäsenkonsepti. Jäsenyys oikeuttaa jopa 80%:n alennuksiin tuhansista tuotteista aina eksklusiivisista merkeistä tunnettuihin arkitavaroihin. Säästät tilauksesta keskimäärin 30 euroa tai enemmän ja ansaitset kuukausittaisen jäsenmaksusi nopeasti takaisin merkittävien säästöjen ansiosta.


Valitettavasti ei.

Kassalla antamaasi toimitusosoitetta ei voi muuttaa tilauksen tekemisen jälkeen.

Ei, Luxplus jäsenyytesi peruuttaminen ei maksa sinulle mitään. Jos olet kuitenkin saanut laskun, se tarkoittaa, että olet käyttänyt ulkopuolista yritystä jäsenyyden irtisanomiseen.

Luxplus EI tee yhteistyötä ulkoisten palveluiden kanssa, jotka tarjoavat jäsenyyksien peruutuspalveluita - esim. bymetis.fi ja xpendy.com. Käyttämällä ulkoista palvelua jäsenyytesi peruuttamiseen, altistut maksamaan maksun kyseiselle palvelulle.

Jos haluat peruuttaa jäsenyytesi, se onnistuu helposti ja ilmaiseksi seuraamalla tätä linkkiä.

Kyllä se on totta